[02.06.2006, 16:30]
* yanta
Hmm jakoś tak inaczej... Trudno się bedzie przyzwyczaić do takiej formy... ale czego się nie robi ;)
Zrobiło się bardzo wakacyjnie od tych zdjeć :) Mi osobiście bardziej do gustu przypadło pierwsze zdjęcie [dotknąć nieba] ale drugie też ma swoja 'magię' [spokojnie dryfować po wodach zapominając o wszystkim] :)
Pozdrawiam :)

[01.06.2006, 20:38]
* chmurcia699.pb.pl
ładne zdjęcia....jezioro choć ja tam morze wole ;) pzdr:*:*

[01.06.2006, 19:49]
* Zgredling
pan-zawsze-krytykujacy-wszystko mowi: może by tak enter po "roku." ? ;)
Dizajn niezły, ale jakiś taki duży na moim malutkim monitorze ;)

[01.06.2006, 15:57]
* smerff :)
to na prawde ładny głaz :D pozdrawiam Cie ;*

[01.06.2006, 13:49]
* delirium
jeszcze 13 dni... drugie nie ostre siakies, ale pierwsze boskie.

[01.06.2006, 08:17]
* ajli
zdecydowanie pierwsze.
a dizajn swienty. ;p

[31.05.2006, 23:07]
* patrycja
fajnie tuu !
;*

[31.05.2006, 21:52]
* Michaszek
Fajny ten fotolog tez sobie zakladalem kiedys placac sms 1.22 :P

ale moim zdaniem za duzo roboty wole Photobloga :D


Dzięki za Danie mnie do Kochani :P
www.michaszek.photoblog.pl Się zareklamuje :D tak przyokazji komentujcie mi bo chce wiedziec ile osob ogląda mego photobloga :D wystarczy nawet ":)" w komentarzu i juz wiem ze byliście :D

[31.05.2006, 21:51]
* AEoN
Bardzo ladnie :D (wystojenie fotologa)

Bardzo ladne :) (zdiecia)

[31.05.2006, 21:50]
* emptyness
Lepiej ;]

[31.05.2006, 18:33]
* chaos-kontrolowany
a i owszem ;)

[31.05.2006, 18:23]
* Bigos
Czy to Jezioro Białe?